Vibeke Grøver
Vibeke Grøver er professor i pedagogikk ved Universitetet i Oslo. Hun forsker på utvikling av språk og tekstforståelse hos barn og har blant annet publisert Å lære språk i barnehagen (Cappelen Damm Akademisk, 2018) og Learning through Language. Towards an Educationally Informed Theory of Language Learning (med Paola Uccelli, Meredith Rowe og Elena Lieven, Cambridge University Press, 2019).
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
Leseforståelse i skolen
Utfordringer og muligheterVibeke Grøver og Ivar Bråten (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202726355EbokAkademisk
ISBN 9788202726355EbokAkademisk
329,–
Kjøp eller lei boken på allvit.no
Leseforståelse i skolen
Utfordringer og muligheterVibeke Grøver og Ivar Bråten (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202650063HeftetAkademisk
ISBN 9788202650063HeftetAkademisk
479,–
Å lære språk i barnehagen
Kvaliteter ved barns samhandling med voksne og jevnaldrende som fremmer språklæringVibeke GrøverBokmål2018
ISBN 9788202422202HeftetAkademisk
ISBN 9788202422202HeftetAkademisk
419,–
Leseforståelse
Lesing i kunnskapssamfunnet - teori og praksisIvar Bråten (red.)Bokmål2007
ISBN 9788202261757Heftet1. trinn, 2. trinn, 3. trinn, 4. trinn, 5. trinn, 6. trinn, 7. trinn, 8. trinn, 9. trinn, 10. trinn, Akademisk
ISBN 9788202261757Heftet1. trinn, 2. trinn, 3. trinn, 4. trinn, 5. trinn, 6. trinn, 7. trinn, 8. trinn, 9. trinn, 10. trinn, Akademisk
599,–