Tiri Bergesen Schei

Tiri Bergesen Schei

Tiri Bergesen Schei er professor (Dr. Art.) i musikkpedagogikk og leder av det strategiske forskningsprogrammet «Kunst, kreativitet og kulturelle praksiser» ved Høgskolen på Vestlandet (HVL). Hun har lang erfaring som musikklærer, sanger, lærerutdanner og veileder. Som forsker har hun utforsket emosjonelle, relasjonelle og kulturelle aspekter ved sangutøving i spennet mellom gleden over å synge ut og stemmeskam. Hennes nyere forskning retter seg mot kunstbaserte tilnærminger i utdanning og temaer knyttet til kreative og kunstneriske prosesser.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning av Ingrid Bjørkøy, Michael Francis Duch, Thomas R. Hilder og Solveig Salthammer Kolaas (Heftet)

    Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning

    Ingrid Bjørkøy, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch og Thomas R. Hilder (red.)
    Bokmål2025
    ISBN 9788202869236
    HeftetAkademisk
    429,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning av Ingrid Bjørkøy, Michael Francis Duch, Thomas R. Hilder og Solveig Salthammer Kolaas (Open Access)

    Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning

    Ingrid Bjørkøy, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch og Thomas R. Hilder
    Bokmål2024
    ISBN 9788202860233
    Open AccessAkademisk
  • Samsang gjennom livsløpet av Anne Haugland Balsnes, Øyvind Johan Eiksund og Regine Vesterlid Strøm (Heftet)

    Samsang gjennom livsløpet

    Regine Vesterlid Strøm, Øyvind Johan Eiksund og Anne Haugland Balsnes (red.)
    Bokmål2022
    ISBN 9788202764623
    HeftetAkademisk
    398,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Samsang gjennom livsløpet av Anne Haugland Balsnes, Øyvind Johan Eiksund og Regine Vesterlid Strøm (Open Access)

    Samsang gjennom livsløpet

    Regine Vesterlid Strøm, Øyvind Johan Eiksund og Anne Haugland Balsnes (red.)
    Bokmål2022
    ISBN 9788202716356
    Open AccessAkademisk