
Thomas de Lange
Thomas de Lange er førsteamanuensis ved Institutt for pedagogikk på Universitetet i Oslo. Hans forskningsfelt er primært rettet mot høyere utdanning med særlig fokus på undervisning, veiledning og teknologibruk i læring. Han har i en årrekke undervist innen ulike universitetspedagogiske temaområder med vekt på undervisning og veiledning i profesjonsutdanninger, og har vært aktivt involvert i arbeid med utvikling av studiekvalitet innen odontologi- og medisinerutdanning. de Lange har tidligere vært koordinator for faglig enhet for universitetspedagogikk ved UiO og er for tiden nestleder i nasjonalt nettverk for universitets og høyskolepedagogikk.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform

Praksisnær undervisning – i praksis og teori
Yngve Troye Nordkvelle, Lene Nyhus, Anne Røisehagen og Randi Hojem RøtheBokmål2020
ISBN 9788202632588Open AccessAkademisk
ISBN 9788202632588Open AccessAkademisk

Praksisnær undervisning – i praksis og teori
Yngve Troye Nordkvelle, Lene Nyhus, Anne Røisehagen og Randi Hojem Røthe (red.)Bokmål2020
ISBN 9788202672324HeftetAkademisk
ISBN 9788202672324HeftetAkademisk
329,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.

Små skritt eller store sprang?
Om digitale tilstander i skolenTrond Eiliv Hauge og Andreas Lund (red.)Bokmål2012
ISBN 9788202364380HeftetAkademisk
ISBN 9788202364380HeftetAkademisk
569,–