Michael Francis Duch

Michael Francis Duch

Michael Francis Duch er professor i kontrabass og nestleder forskning ved institutt for musikk, NTNU, hvor han forsker på jazz, improvisasjon og eksperimentell musikk. Han har medvirket på om lag 80 utgivelser i ulike format hvor flere av de er soloplater med musikk av blant andre Michael Pisaro-Liu og Lene Grenager. Duch sitter i redaksjonskomitéen for VIS - Nordic Journal for Artistic Research.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning av Ingrid Bjørkøy, Michael Francis Duch, Thomas R. Hilder og Solveig Salthammer Kolaas (Heftet)

    Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning

    Ingrid Bjørkøy, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch og Thomas R. Hilder (red.)
    Bokmål2025
    ISBN 9788202869236
    HeftetAkademisk
    429,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning av Ingrid Bjørkøy, Michael Francis Duch, Thomas R. Hilder og Solveig Salthammer Kolaas (Open Access)

    Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning

    Ingrid Bjørkøy, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch og Thomas R. Hilder
    Bokmål2024
    ISBN 9788202860233
    Open AccessAkademisk
  • Explorative Perspectives in Music and Education av Elin Angelo, Ola Buan Øien, Michael Francis Duch og Solveig Salthammer Kolaas (Heftet)

    Explorative Perspectives in Music and Education

    Ola Buan Øien, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch and Elin Angelo (Eds.)
    Bokmål2023
    ISBN 9788202826451
    HeftetAkademisk
    339,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Explorative Perspectives in Music and Education av Elin Angelo, Ola Buan Øien, Michael Francis Duch og Solveig Salthammer Kolaas (Open Access)

    Explorative Perspectives in Music and Education

    Ola Buan Øien, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch and Elin Angelo (Eds.)
    Bokmål2023
    ISBN 9788202826307
    Open AccessAkademisk