Kristin Belt Skutlaberg

Kristin Belt Skutlaberg

Kristin Belt Skutlaberg er førsteamanuensis ved NLA Høgskolen. Hun har jobbet 20 år i skolen i ulike posisjoner og har fra 2011 vært tilknyttet NLA Høgskolen. Ved NlA Høgskolen har hun undervist på master i pedagogikk med vekt på ledelse, deltatt som foreleser og veileder i Den Nasjonale Rektorutdanningen og i videreutdanningsmodulen Skolemiljø og ledelse. Hennes forsking går på ledelse i det uforutsette, ledelse av skolemiljøsaker og ledelse av utviklingsarbeid.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Samhandling, kompetansebygging og ledelse i skole og barnehage av Jan Gilje, Kjersti Sandnes Haukedal og Eivind Larsen (Open Access)

    Samhandling, kompetansebygging og ledelse i skole og barnehage

    Eivind Larsen, Jan Gilje og Kjersti S. Haukedal (red.)
    Bokmål2024
    ISBN 9788202840266
    Open AccessAkademisk
  • Samhandling, kompetansebygging og ledelse i skole og barnehage av Jan Gilje, Kjersti Sandnes Haukedal og Eivind Larsen (Heftet)

    Samhandling, kompetansebygging og ledelse i skole og barnehage

    Eivind Larsen, Jan Gilje og Kjersti S. Haukedal (red.)
    Bokmål2024
    ISBN 9788202855680
    HeftetAkademisk
    269,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Flerstemmige perspektiver i norsk utdanningsforskning: spenninger og muligheter av Ola Buan Øien, Sissil Lea Heggernes og Anne Mette Færøyvik Karlsen (Heftet)

    Flerstemmige perspektiver i norsk utdanningsforskning: spenninger og muligheter

    Ola Buan Øien, Sissil Lea Heggernes og Anne Mette Karlsen (red.)
    Bokmål2023
    ISBN 9788202826253
    Heftet
    329,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Flerstemmige perspektiver i norsk utdanningsforskning av Ola Buan Øien, Sissil Lea Heggernes og Anne Mette Færøyvik Karlsen (Open Access)

    Flerstemmige perspektiver i norsk utdanningsforskning

    Spenninger og muligheterOla Buan Øien, Sissil Lea Heggernes og Anne Mette Færøyvik Karlsen
    Bokmål2023
    ISBN 9788202817985
    Open Access