
Ingrid Bjørkøy
Ingrid Bjørkøy er førsteamanuensis i pedagogikk ved DMMH, høgskolen for barnehagelærerutdanning. Forskningsområder er sang og musikk i samspill i barnehagen, småbarnspedagogisk praksis, studiekvalitet i høyere utdanning og barns perspektiv på kunst og kultur. Hun har forfattet og medvirket i flere publikasjoner tilknyttet performativitet i utdanning og forskning.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform

Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning
Ingrid Bjørkøy, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch og Thomas R. Hilder (red.)Bokmål2025
ISBN 9788202869236HeftetAkademisk
ISBN 9788202869236HeftetAkademisk
429,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.

Utfordringer og muligheter innen musikk og utdanning
Ingrid Bjørkøy, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch og Thomas R. HilderBokmål2024
ISBN 9788202860233Open AccessAkademisk
ISBN 9788202860233Open AccessAkademisk
429,–

Vitenskapsteori for masterstudenter i barnehagelærerutdanningen
En innføringMirjam Dahl Bergsland og Gry Mette D. Haugen (red.)Bokmål2024
ISBN 9788202773922HeftetAkademisk
ISBN 9788202773922HeftetAkademisk
439,–

Flerstemmige perspektiver i norsk utdanningsforskning: spenninger og muligheter
Ola Buan Øien, Sissil Lea Heggernes og Anne Mette Karlsen (red.)Bokmål2023
ISBN 9788202826253Heftet
ISBN 9788202826253Heftet
329,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.

Flerstemmige perspektiver i norsk utdanningsforskning
Spenninger og muligheterOla Buan Øien, Sissil Lea Heggernes og Anne Mette Færøyvik KarlsenBokmål2023
ISBN 9788202817985Open Access
ISBN 9788202817985Open Access

Kunstens betydning?
Utvidede perspektiver på kunst og barn & ungeLisbet Skregelid og Kristian Nødtvedt Knudsen (Red.)Bokmål2022
ISBN 9788202759988HeftetAkademisk
ISBN 9788202759988HeftetAkademisk
429,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.

Kunstens betydning?
Utvidede perspektiver på kunst og barn & ungeLisbet Skregelid og Kristian Nødtvedt Knudsen (red.)Bokmål2022
ISBN 9788202738723Open AccessAkademisk
ISBN 9788202738723Open AccessAkademisk