Berit Karseth
Berit Karseth er professor ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo og har i en årrekke arbeidet med utdanningsreformer og læreplanspørsmål i grunnutdanning og høyere utdanning. Karseth er for tiden involvert i et prosjekt om hvordan utdanningsreformer utformes, endres og fornyes gjennom bruk av evidens og ekspertise (POLNET) finansiert av Norges forskningsråd. Hun leder også et større evalueringsprosjekt av fagfornyelsen (EVA2020) ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet finansiert av Utdanningsdirektoratet.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
Hvordan studere utdanningspolitikk?
Tekster, teorier, tilnærmingerKirsten SivesindBokmål2024
ISBN 9788202848392HeftetAkademisk
ISBN 9788202848392HeftetAkademisk
369,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
Hvordan studere utdanningspolitikk? Tekster, teorier, tilnærminger
Kirsten Sivesind (red.)Bokmål2024
ISBN 9788202839307Open AccessAkademisk
ISBN 9788202839307Open AccessAkademisk
Skoleutvikling
i forskning, politikk og praksisKristin Helstad og Sølvi Mausethagen (red.)Bokmål2022
ISBN 9788202717728HeftetAkademisk
ISBN 9788202717728HeftetAkademisk
509,–
Nytt opplag
Når læring er det viktigste
Undervisning i høyere utdanningHelge I. Strømsø, Kirsten Hofgaard Lycke og Per Lauvås (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202728168EbokAkademisk
ISBN 9788202728168EbokAkademisk
359,–
Kjøp eller lei boken på allvit.no
Styring og ledelse i grunnopplæringen
Spenninger og dynamikkerRuth Jensen, Berit Karseth og Eli Ottesen (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202728113EbokAkademisk
ISBN 9788202728113EbokAkademisk
249,–
Kjøp eller lei boken på allvit.no
Styring og ledelse i grunnopplæringen
Spenninger og dynamikkerRuth Jensen, Berit Karseth og Eli Ottesen (red.)Bokmål2019
ISBN 9788202605544HeftetAkademisk
ISBN 9788202605544HeftetAkademisk
419,–
Når læring er det viktigste
Undervisning i høyere utdanningHelge I. Strømsø, Kirsten Hofgaard Lycke og Per Lauvås (red.)Bokmål2016
ISBN 9788202527280HeftetAkademisk
ISBN 9788202527280HeftetAkademisk
589,–
Kvalitet, kapasitet og relevans
Utviklingstrekk i norsk høyere utdanningNicoline Frølich, Elisabeth Hovdhaugen og Lars Inge Terum (red.)Bokmål2014
ISBN 9788202450502HeftetAkademisk
ISBN 9788202450502HeftetAkademisk
679,–