Trond Blindheim

Trond Blindheim

Trond Blindheim er utdannet sosiolog fra Universitetet i Oslo. Han har arbeidet i reklame- og mediebransjen, ved Handelshøyskolen BI og er i dag rektor ved Markedshøyskolen Campus Kristiania. Blindheim har utgitt flere bøker om forbruk og forbrukeratferd og om markedsføring og reklame.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Forbrukersosiologi av Tore Bakken, Zygmunt Bauman, Trond Blindheim, Johannes Brinkmann, Arne Dulsrud, Runar Døving, Thor Øivind Jensen, Morten William Knudsen, Marianne Elisabeth Lien, Berit von der Lippe, Kjetil Rolness, Gerhard Emil Schjelderup, Kristin Strømsnes, Lars Fr. H. Svendsen, Mads P. Sørensen, Karl-Fredrik Tangen, Iselin Theien og Dag Østerberg (Ebok)

    Forbrukersosiologi

    Makt, tegn og mening i forbrukersamfunnetGerhard Emil Schjelderup og Morten William Knudsen (red.)
    Bokmål2020
    ISBN 9788202683702
    EbokAkademisk
    559,–
    Kjøp eller lei boken på allvit.no