Thor Ola Engen
Thor Ola Engen is a professor emeritus of education at Inland Norway University of Applied Sciences. Engen’s main research interests have been multi-cultural education, adaptive education, and inclusion. He has written previously on Vygotsky’s ideas, for example on how metacognition and (reading) strategies develop according to Vygotsky, in an article published in Problemy Wczesnej Edukacji (https://doi.org/10.26881/pwe.2018.42.04).
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
Læring i et Vygotsky-perspektiv
Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)Flerspråklig2023
ISBN 9788202811501HeftetAkademisk
ISBN 9788202811501HeftetAkademisk
398,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
Læring i et Vygotsky-perspektiv
Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)Flerspråklig2023
ISBN 9788202775223Open AccessAkademisk
ISBN 9788202775223Open AccessAkademisk