Thor Ola Engen

Thor Ola Engen

Thor Ola Engen is a professor emeritus of education at Inland Norway University of Applied Sciences. Engen’s main research interests have been multi-cultural education, adaptive education, and inclusion. He has written previously on Vygotsky’s ideas, for example on how metacognition and (reading) strategies develop according to Vygotsky, in an article published in Problemy Wczesnej Edukacji (https://doi.org/10.26881/pwe.2018.42.04).

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Læring i et Vygotsky-perspektiv av Ann-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (Heftet)

    Læring i et Vygotsky-perspektiv

    Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)
    Flerspråklig2023
    ISBN 9788202811501
    HeftetAkademisk
    398,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Læring i et Vygotsky-perspektiv av Ann-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (Open Access)

    Læring i et Vygotsky-perspektiv

    Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)
    Flerspråklig2023
    ISBN 9788202775223
    Open AccessAkademisk