Stine Vik
Stine Vik er førsteamanuensis i spesialpedagogikk ved Høgskolen i Innlandet. Fenomenet tidlig innsats har vært hennes sentrale forskningsområde de siste ti årene, og hun forsvarte sin doktorgradsavhandling om dette temaet i 2015. Vik har erfaring som prosjektleder for flere forskningsprosjekter knyttet til tidlig innsats og inkluderende opplæring for barn og unge ved bruk av deltakende forskningsmetoder som aksjonsforskning og Photovoice. Sammen med blant andre Somby har Vik arbeidet med Vygotskys defektologi og inkludering.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
Læring i et Vygotsky-perspektiv
Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)Flerspråklig2023
ISBN 9788202811501HeftetAkademisk
ISBN 9788202811501HeftetAkademisk
398,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
Læring i et Vygotsky-perspektiv
Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)Flerspråklig2023
ISBN 9788202775223Open AccessAkademisk
ISBN 9788202775223Open AccessAkademisk
Spesialpedagogikk: Fagidentitet og samfunnsnytte
Rune Sarromaa Hausstätter og Solveig Magnus Reindal (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202744380EbokAkademisk
ISBN 9788202744380EbokAkademisk
249,–
Kjøp eller lei boken på allvit.no
259,–
Kjøp eller lei boken på allvit.no
409,–
Spesialpedagogikk: Fagidentitet og samfunnsnytte
Rune Sarromaa Hausstätter og Solveig Magnus Reindal (red.)Bokmål2016
ISBN 9788202494643HeftetAkademisk
ISBN 9788202494643HeftetAkademisk
399,–