
Runar Døving
Runar Døving er professor i sosialantropologi, Institutt for markedsføring, Høyskolen Kristiania. Han har vært forsker på Forbrukerinstituttet SIFO ved OsloMet – Storbyuniversitetet, med blant annet tema som mat, turisme, kjønn, utenforskap, grensehandel, forbrukermakt og det norske måltidsmønsteret. Forsker for tiden på uformell økonomi, arv og filantropi. Har vært spaltist i Dagens Næringsliv, Morgenbladet og Klassekampen, nå Nationen.
Titler i salg
Kategori
Status
Format
Språk

Merkebygging
Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)Bokmål2025Heftet
369,–
Les mer på cdu.no

Merkebygging
Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)Bokmål2025Open Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no

Forbrukersosiologi
Makt, tegn og mening i forbrukersamfunnetGerhard Emil Schjelderup og Morten William Knudsen (red.)Bokmål2020Ebok