Runar Døving

Runar Døving

Runar Døving er professor i sosialantropologi, Institutt for markedsføring, Høyskolen Kristiania. Han har vært forsker på Forbrukerinstituttet SIFO ved OsloMet – Storbyuniversitetet, med blant annet tema som mat, turisme, kjønn, utenforskap, grensehandel, forbrukermakt og det norske måltidsmønsteret. Forsker for tiden på uformell økonomi, arv og filantropi. Har vært spaltist i Dagens Næringsliv, Morgenbladet og Klassekampen, nå Nationen.

Titler i salg

Kategori

Status

Format

Språk

  • Merkebygging av Ingunn Elvekrok og Sarah Joy Lyons-Kokkin (Heftet)

    Merkebygging

    Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)
    Bokmål2025Heftet
    369,–
    Les mer på cdu.no
  • Merkebygging av Ingunn Elvekrok og Sarah Joy Lyons-Kokkin (Open Access)

    Merkebygging

    Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)
    Bokmål2025Open Access
  • Forbrukersosiologi av Tore Bakken, Zygmunt Bauman, Trond Blindheim, Johannes Brinkmann, Arne Dulsrud, Runar Døving, Thor Øivind Jensen, Morten William Knudsen, Marianne Elisabeth Lien, Berit von der Lippe, Kjetil Rolness, Gerhard Emil Schjelderup, Kristin Strømsnes, Lars Fr. H. Svendsen, Mads P. Sørensen, Karl-Fredrik Tangen, Iselin Theien og Dag Østerberg (Ebok)

    Forbrukersosiologi

    Makt, tegn og mening i forbrukersamfunnetGerhard Emil Schjelderup og Morten William Knudsen (red.)
    Bokmål2020Ebok
    559,–
    Les mer på cdu.no
    Kjøp eller lei boken på allvit.no