Magne Supphellen
Magne Supphellen er professor i markedsøkonomi ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole. Supphellen forsker og underviser innen temaområdene merkevarebygging, forbrukeratferd og kommersialisering av innovasjoner. Hans vitenskapelige arbeider er publisert i en rekke internasjonale tidsskrift, blant annet i Journal of Marketing, Journal of Consumer Psychology, Psychology and Marketing, Journal of Business Research og Public Opinion Quarterly. Supphellen er også aktiv som rådgiver og styrerepresentant for kommersielle og ideelle virksomheter.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
Mot bedre vitende i norsk matsektor
Ivar Pettersen og Frode Steen (red.)Bokmål2020
ISBN 9788202669751Open AccessAkademisk
ISBN 9788202669751Open AccessAkademisk
Mot bedre vitende i norsk matsektor
Ivar Pettersen og Frode Steen (red.)Bokmål2020
ISBN 9788202671839HeftetAkademisk
ISBN 9788202671839HeftetAkademisk
329,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.