Magne Supphellen

Magne Supphellen

Magne Supphellen er professor i markedsøkonomi ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole. Supphellen forsker og underviser innen temaområdene merkevarebygging, forbrukeratferd og kommersialisering av innovasjoner. Hans vitenskapelige arbeider er publisert i en rekke internasjonale tidsskrift, blant annet i Journal of Marketing, Journal of Consumer Psychology, Psychology and Marketing, Journal of Business Research og Public Opinion Quarterly. Supphellen er også aktiv som rådgiver og styrerepresentant for kommersielle og ideelle virksomheter.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Mot bedre vitende i norsk matsektor av Ivar Pettersen og Frode Steen (Open Access)

    Mot bedre vitende i norsk matsektor

    Ivar Pettersen og Frode Steen (red.)
    Bokmål2020
    ISBN 9788202669751
    Open AccessAkademisk
  • Mot bedre vitende i norsk matsektor av Ivar Pettersen og Frode Steen (Heftet)

    Mot bedre vitende i norsk matsektor

    Ivar Pettersen og Frode Steen (red.)
    Bokmål2020
    ISBN 9788202671839
    HeftetAkademisk
    329,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.