Lars E. Olsen

Lars Erling Olsen er professor i markedsføring og dean for Executive programmer ved Handelshøyskolen BI. Han har doktorgrad fra BI, og er MBA og siviløkonom fra NHH. Olsen har lang undervisningserfaring og er en hyppig brukt foredragsholder og konsulent. Han har publisert i tidsskrifter som f.eks. Journal of Business Research, Journal of Advertising, Marketing Letters, Psychology & Marketing, European Journal of Marketing og Journal of Brand Management.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Markedsføring på 1-2-3 av Eirik Haus og Lars E. Olsen (Ebok)

    Markedsføring på 1-2-3

    Lars E. Olsen og Eirik Haus
    Bokmål2022
    ISBN 9788202740597
    EbokAkademisk
    169,–
    Kjøp eller lei boken på allvit.no
  • Markedsføring på 1-2-3 av Eirik Haus og Lars E. Olsen (Heftet)look-inside

    Markedsføring på 1-2-3

    Eirik Haus og Lars E. Olsen
    Bokmål2022
    ISBN 9788202738433
    HeftetAkademisk
    259,–
  • Merkevareledelse av Lars E. Olsen, Adrian Peretz og Bendik M. Samuelsen (Fleksibind)

    Merkevareledelse

    Bendik M. Samuelsen, Adrian Peretz og Lars E. Olsen
    Bokmål2019
    ISBN 9788202609207
    FleksibindAkademisk
    999,–