
Lars Aage Rotvold
er statsviter og førstelektor ved Universitetet i Tromsø – Norges arktiske universitet. Han har arbeidet tett på skolefeltet i forbindelse med de endringsprosessene skolen har vært igjennom. Forskningsinteressen er innrettet mot å prøve å forstå de organisatoriske drivkreftene bak reformene i skolene. I de siste to årene har han vært prosjektleder i et større forskningsprosjekt rettet mot utvikling av godt skoleeierskap i Nord-Norge.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform

Aksjonsforskning i Norge, volum 2
Grunnlagstenkning, forskerroller og bidrag til endring i ulike konteksterSigrid Gjøtterud, Hilde Hiim, Dag Husebø og Liv Helene Jensen (red.)Bokmål2020
ISBN 9788202652296Open AccessAkademisk
ISBN 9788202652296Open AccessAkademisk

Aksjonsforskning i Norge, volum 2
Grunnlagstenkning, forskerroller og bidrag til endring i ulike konteksterSigrid Gjøtterud, Hilde Hiim, Dag Husebø og Liv Helene Jensen (red.)Bokmål2020
ISBN 9788202710019HeftetAkademisk
ISBN 9788202710019HeftetAkademisk
519,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.

Reformideer i norsk skole
Spredning, oversettelse, implementeringKjell Arne Røvik, Tor Vidar Eilertsen og Eli Moksnes Furu (red.)Bokmål2014
ISBN 9788202430153HeftetAkademisk
ISBN 9788202430153HeftetAkademisk
729,–