Kåre Skallerud
Kåre Skallerud er professor i markedsføring ved Handelshøgskolen i Tromsø, UiT Norges arktiske universitet. Han er Ekonomie doktor fra Universitetet i Gøteborg og har tidligere jobbet ved Nofima i Tromsø, Norges fiskerihøgskole i Tromsø, Handelshøgskolen i Århus, Danmark og Linnéuniversitetet i Växjö, Sverige. Skallerud har publisert i Journal of Business Research, European Journal of Marketing, The Academy of Marketing Science Review, Journal of Global Marketing og mange andre journaler. Hans forskningsinteresser har hovedsakelig vært B-to-B-marketing, relasjonsmarkedsføring, markedsføring av sjømat samt distribusjonskanaler for reiselivet.
Titler i salg
Område og fag
Språk/Målform
Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen
Øystein Jensen og Kåre Skallerud (red.)Bokmål2015
ISBN 9788202428945HeftetAkademisk
ISBN 9788202428945HeftetAkademisk
729,–