Kåre Skallerud

Kåre Skallerud

Kåre Skallerud er professor i markedsføring ved Handelshøgskolen i Tromsø, UiT Norges arktiske universitet. Han er Ekonomie doktor fra Universitetet i Gøteborg og har tidligere jobbet ved Nofima i Tromsø, Norges fiskerihøgskole i Tromsø, Handelshøgskolen i Århus, Danmark og Linnéuniversitetet i Växjö, Sverige. Skallerud har publisert i Journal of Business Research, European Journal of Marketing, The Academy of Marketing Science Review, Journal of Global Marketing og mange andre journaler. Hans forskningsinteresser har hovedsakelig vært B-to-B-marketing, relasjonsmarkedsføring, markedsføring av sjømat samt distribusjonskanaler for reiselivet.

Titler i salg

Område og fag

Språk/Målform

  • Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen av Øystein Jensen og Kåre Skallerud (Heftet)look-inside

    Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen

    Øystein Jensen og Kåre Skallerud (red.)
    Bokmål2015
    ISBN 9788202428945
    HeftetAkademisk
    729,–