Hilde Wågsås Afdal
Hilde Wågsås Afdal har forsket på lærerutdanning og profesjonskunnskap, drevet læreplananalyser, komparative undersøkelser av høyere utdanning og studier av utdanningspolicy. Hun har også arbeidet på forskjellige måter med flerkulturell og internasjonal utdanning. Hennes doktorgradsavhandling er en sammenligning av konstruksjoner av læreres profesjonskunnskap i Finland og Norge. Afdal leder prosjektet EtiPP, om læreres profesjonsetikk, og er forsker i prosjektet «Horizontal governance and learning dynamics in higher education» (HOGLED). Afdal er førsteamanuensis i pedagogikk ved Høgskolen i Østfold, og har tidligere arbeidet i grunnskole og i voksenopplæring for minoritetsspråklige.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
Empirisk etikk i pedagogiske praksiser
Geir Afdal, Åse Røthing, Espen Schjetne (red.)Bokmål2024
ISBN 9788202457631EbokAkademisk
ISBN 9788202457631EbokAkademisk
339,–
Kjøp eller lei boken på allvit.no
Empirisk etikk i pedagogiske praksiser
Artikulasjon, forstyrrelse, ekspansjonGeir Afdal, Åse Røthing og Espen SchjetneBokmål2014
ISBN 9788202457389HeftetAkademisk
ISBN 9788202457389HeftetAkademisk
479,–