Gunhild Wedum

Gunhild Wedum

Gunhild Wedum er førsteamanuensis (ph.d.) i innovasjon og markedsføring ved Handelshøgskolen, Universitetet i Innlandet. Wedum har undervisnings- og forskningserfaring innenfor fagområdene innovasjon, forretningsutvikling og bærekraft. Gunhild Wedum er siviløkonom og har en doktorgrad i tjenesteinnovasjon. Hun har lang erfaring fra næringslivet, deriblant ti ar som markedssjef / prosjektleder for innovasjon i Tine.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Merkebygging av Ingunn Elvekrok og Sarah Joy Lyons-Kokkin (Heftet)

    Merkebygging

    Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)
    Bokmål2025
    ISBN 9788202877378
    HeftetAkademisk
    369,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Merkebygging av Ingunn Elvekrok og Sarah Joy Lyons-Kokkin (Open Access)

    Merkebygging

    Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)
    Bokmål2025
    ISBN 9788202801212
    Open AccessAkademisk
  • Innovasjon av Atle Hauge, Sigrid Myklebø og Maria Taivalsaari Røhnebæk (Heftet)look-inside

    Innovasjon

    En innføringAtle Hauge, Maria Taivalsaari Røhnebæk og Sigrid Myklebø (red.)
    Bokmål2023
    ISBN 9788202733599
    HeftetAkademisk
    579,–