
Gunhild Wedum
Gunhild Wedum er førsteamanuensis (ph.d.) i innovasjon og markedsføring ved Handelshøgskolen, Universitetet i Innlandet. Wedum har undervisnings- og forskningserfaring innenfor fagområdene innovasjon, forretningsutvikling og bærekraft. Gunhild Wedum er siviløkonom og har en doktorgrad i tjenesteinnovasjon. Hun har lang erfaring fra næringslivet, deriblant ti ar som markedssjef / prosjektleder for innovasjon i Tine.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform

Merkebygging
Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)Bokmål2025
ISBN 9788202877378HeftetAkademisk
ISBN 9788202877378HeftetAkademisk
369,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.

Merkebygging
Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)Bokmål2025
ISBN 9788202801212Open AccessAkademisk
ISBN 9788202801212Open AccessAkademisk

Innovasjon
En innføringAtle Hauge, Maria Taivalsaari Røhnebæk og Sigrid Myklebø (red.)Bokmål2023
ISBN 9788202733599HeftetAkademisk
ISBN 9788202733599HeftetAkademisk
579,–