Gerhard Emil Schjelderup
Last ned bildet© Cox Oslo AS ved Jan Lillehamre

Gerhard Emil Schjelderup

Gerhard Emil Schjelderup er høyskolelektor ved Handelshøyskolen BI, Institutt for Innovasjon og økonomisk organisering. Han arbeider også med en doktorgrad innenfor organisasjonssosiologi, kommunikasjon og innovasjon.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Forbrukersosiologi av Tore Bakken, Zygmunt Bauman, Trond Blindheim, Johannes Brinkmann, Arne Dulsrud, Runar Døving, Thor Øivind Jensen, Morten William Knudsen, Marianne Elisabeth Lien, Berit von der Lippe, Kjetil Rolness, Gerhard Emil Schjelderup, Kristin Strømsnes, Lars Fr. H. Svendsen, Mads P. Sørensen, Karl-Fredrik Tangen, Iselin Theien og Dag Østerberg (Ebok)

    Forbrukersosiologi

    Makt, tegn og mening i forbrukersamfunnetGerhard Emil Schjelderup og Morten William Knudsen (red.)
    Bokmål2020
    ISBN 9788202683702
    EbokAkademisk
    559,–
    Kjøp eller lei boken på allvit.no