![Bjørn Erik Mørk](/sek-asset/authors/sek:person:scid:36588.jpg?w=360)
Last ned bildet© Handelshøyskolen BI
Bjørn Erik Mørk
Bjørn Erik Mørk er professor i innovasjon ved Handelshøyskolen BI og Honorary Associate Professor ved Warwick Business School. Han er utdannet organisasjonssosiolog fra Universitetet i Oslo, og avla sin doktorgrad i organisasjon og ledelse samme sted. I sin forskning bruker han kvalitative metoder generelt og gjør organisasjonsetnografier spesielt, og gjør praksisbaserte studier av innovasjonsprosesser, betydningen av teknologi, grensearbeid, tverrfaglig samarbeid og læring i organisasjoner. Han har lang erfaring fra flere akademiske institusjoner med å forelese og være sensor i metode på ulike bachelor, master og PhD-kurs. Videre er han veileder for mange masterstudenter og stipendiater som bruker kvalitativ metode i sine prosjekter.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
![Håndbok i helseinnovasjon av Thomas Hoholm og Kari J. Kværner (Heftet) Håndbok i helseinnovasjon av Thomas Hoholm og Kari J. Kværner (Heftet)](/sek-asset/products/9788202796440.jpg)
Håndbok i helseinnovasjon
Forskningsbaserte råd og verktøy for å forme fremtidens helsetjenesteKari J. Kværner og Thomas Hoholm (red.)Bokmål2023
ISBN 9788202796440HeftetAkademisk
ISBN 9788202796440HeftetAkademisk
429,–
![Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag av Eirik Haus, Bjørn Erik Mørk og Marit Oppen (Ebok) Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag av Eirik Haus, Bjørn Erik Mørk og Marit Oppen (Ebok)](/sek-asset/products/9788202680213.jpg)
Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag
En introduksjonMarit Oppen, Bjørn Erik Mørk og Eirik HausBokmål2020
ISBN 9788202680213EbokAkademisk
ISBN 9788202680213EbokAkademisk
459,–
Kjøp eller lei boken på allvit.no
![Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag av Eirik Haus, Bjørn Erik Mørk og Marit Oppen (Heftet) Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag av Eirik Haus, Bjørn Erik Mørk og Marit Oppen (Heftet)](/sek-asset/products/9788202410803.jpg)
Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag
En introduksjonMarit Oppen, Bjørn Erik Mørk og Eirik HausBokmål2020
ISBN 9788202410803HeftetAkademisk
ISBN 9788202410803HeftetAkademisk
729,–