© Rettighetshaver: Høgskolen i Innlandet
Ann-Cathrin Faldet
Ann-Cathrin Faldet er førsteamanuensis i spesialpedagogikk ved Høgskolen i Innlandet. Hennes forskningsfelt er ungdom og atferd som utfordrer, risiko- og beskyttelsesfaktorer, og hennes teoretiske forankring er knyttet til det sosiokulturelle teori- og aktørperspektivet («agency perspective»). Faldet er med i nordisk nettverk som forsker på vold mot lærere, og hun forsker for tiden på hvordan unge voksne som har utøvd vold i ungdomsårene, ser på sin egen skolehistorie.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
Læring i et Vygotsky-perspektiv
Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)Flerspråklig2023
ISBN 9788202811501HeftetAkademisk
ISBN 9788202811501HeftetAkademisk
398,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
Læring i et Vygotsky-perspektiv
Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)Flerspråklig2023
ISBN 9788202775223Open AccessAkademisk
ISBN 9788202775223Open AccessAkademisk