Anders Aasgaard Madsen
Anders Aasgaard Madsen er universitetslektor i pedagogikk ved Institutt for lærerutdanning, NTNU. Han har jobbet med undervisning i pedagogikk for grunnskolelærerstudenter siden 2011. Madsen har også bakgrunn som lærer i grunnskolen. Hans forskningsinteresse er rettet mot lærerstudenters utvikling av profesjonell kompetanse og læreridentitet. Han har bidratt med faglige innspill i tidsskrift og andre medier omkring pedagogikkfagets betydning for studentenes læring, og lærerstudenters arbeid med skolens estetiske dimensjon.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
Studenten skal bli lærer
Kunnskap, identitet og profesjonsutviklingAudhild Løhre og Anne Bonnevie Lund (red.)Bokmål2020
ISBN 9788202675912HeftetAkademisk
ISBN 9788202675912HeftetAkademisk
249,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
Studenten skal bli lærer
Kunnskap, identitet og profesjonsutviklingAudhild Løhre og Anne Bonnevie Lund (red.)Bokmål2020
ISBN 9788202652371Open AccessAkademisk
ISBN 9788202652371Open AccessAkademisk