Øystein Jensen

Øystein Jensen

Øystein Jensen er professor i reiseliv og markedsføring ved Handelshøgskolen i Bodø, Nord Universitet og ved Norsk Hotellhøgskole, Universitetet i Stavanger. Han har doktorgrad innenfor markedsføring fra Handelshøgskolen i Århus. Jensen har forsket og undervist innenfor reiselivsspesifikke temaer i 30 år og har flere publikasjoner i norske og utenlandske tidsskrifter og bøker innenfor temaer som internasjonale distribusjonskanaler, turistattraksjoner, destinasjonsmarkedsføring, turistopplevelser og bærekraftig reiseliv. Han har vært engasjert i flere forskningsprosjekter og fora innenfor reiseliv, og har blant annet vært prosjektleder for forskningsprosjektet «Opplevelser i Nord».

Titler i salg

Område og fag

Språk/Målform

  • Ten Years of Law and Politics from an Arctic Perspective av Nigel Bankes, Lena R.L. Bendiksen, Dorothee Cambou, Irene Vanja Dahl, Vito De Lucia, Tore Henriksen, Geir Hønneland, Øystein Jensen, Kristina Labba, Philip Peter Nickels, Øyvind Ravna, Jan Solski, Njord Wegge, David Wright og Ekaterina Zmyvalova (Innbundet)

    Ten Years of Law and Politics from an Arctic Perspective

    Øyvind Ravna et al.
    Bokmål2021
    ISBN 9788202706548
    InnbundetAkademisk
    529,–
  • Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen av Øystein Jensen og Kåre Skallerud (Heftet)look-inside

    Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen

    Øystein Jensen og Kåre Skallerud (red.)
    Bokmål2015
    ISBN 9788202428945
    HeftetAkademisk
    729,–