Tor Bang

Tor Bang

Tor Bang er førsteamanuensis ved Institutt for kommunikasjon og kultur ved Handelshøyskolen BI. Han har hovedfag i medievitenskap fra Universitetet i Oslo og ph.d. fra Universitetet i Bergen med en avhandling om arbeiderbevegelsens retoriske instruksjonslitteratur i 1930-årene. Bang har skrevet flere bøker på mediefeltet.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Kommunikasjon og ytringsfrihet i organisasjoner av Kristian Alm, Mark Brown og Sigrid Røyseng (Ebok)

    Kommunikasjon og ytringsfrihet i organisasjoner

    Kristian Alm, Mark Brown og Sigrid Røyseng (red.)
    Bokmål2021
    ISBN 9788202632984
    EbokAkademisk
    449,–
    Kjøp eller lei boken på allvit.no
  • Innholdsmarkedsføring av Jens Barland (Heftet)

    Innholdsmarkedsføring

    Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksisJens Barland (red.)
    Bokmål2019
    ISBN 9788202635787
    HeftetAkademisk
    339,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Innholdsmarkedsføring av Jens Barland (Open Access)

    Innholdsmarkedsføring

    Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksisJens Barland (red.)
    Bokmål2016
    ISBN 9788202530495
    Open AccessAkademisk
  • Kommunikasjon og ytringsfrihet i organisasjoner av Kristian Alm, Mark Brown og Sigrid Røyseng (Heftet)look-inside

    Kommunikasjon og ytringsfrihet i organisasjoner

    Kristian Alm, Mark Brown og Sigrid Røyseng (red.)
    Bokmål2016
    ISBN 9788202482237
    HeftetAkademisk
    669,–