Tor Bang
Tor Bang er førsteamanuensis ved Institutt for kommunikasjon og kultur ved Handelshøyskolen BI. Han har hovedfag i medievitenskap fra Universitetet i Oslo og ph.d. fra Universitetet i Bergen med en avhandling om arbeiderbevegelsens retoriske instruksjonslitteratur i 1930-årene. Bang har skrevet flere bøker på mediefeltet.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
Kommunikasjon og ytringsfrihet i organisasjoner
Kristian Alm, Mark Brown og Sigrid Røyseng (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202632984EbokAkademisk
ISBN 9788202632984EbokAkademisk
449,–
Kjøp eller lei boken på allvit.no
Innholdsmarkedsføring
Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksisJens Barland (red.)Bokmål2019
ISBN 9788202635787HeftetAkademisk
ISBN 9788202635787HeftetAkademisk
339,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
Innholdsmarkedsføring
Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksisJens Barland (red.)Bokmål2016
ISBN 9788202530495Open AccessAkademisk
ISBN 9788202530495Open AccessAkademisk
Kommunikasjon og ytringsfrihet i organisasjoner
Kristian Alm, Mark Brown og Sigrid Røyseng (red.)Bokmål2016
ISBN 9788202482237HeftetAkademisk
ISBN 9788202482237HeftetAkademisk
669,–