Tony Burner
Last ned bildet© Fotograf: Jan Erik Kulberg

Tony Burner

Tony Burner er professor i engelsk ved lærerutdanningene ved Universitetet i Sørøst-Norge og professor II ved OsloMet – Storbyuniversitetet. Han har også erfaring fra undervisning i ungdomsskole, videregående opplæring og voksen­opplæringer i fagene norsk, engelsk og samfunnsfag. Burner har doktorgrad i profesjonsforskning med innretning mot lærerutdanning og skole, hvor han skrev om formativ skrivevurdering i engelskklasser på ungdomstrinnet. I tillegg til klasseromsvurdering har han skoleutvikling, læreres profesjonelle utvikling, veiledning, flerspråklighet og mangfoldskompetanse som forskningsinteresser.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Moving English Language Teaching Forward av Magne Dypedahl (Open Access)

    Moving English Language Teaching Forward

    Magne Dypedahl (Ed.)
    Engelsk2022
    ISBN 9788202738808
    Open AccessAkademisk
  • Moving English Language Teaching Forward av Magne Dypedahl (Heftet)

    Moving English Language Teaching Forward

    Magne Dypedahl (Ed.)
    Engelsk2022
    ISBN 9788202769307
    HeftetAkademisk
    349,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Lærer i skolen 5–10 av Peder Haug, Rune Johan Krumsvik, Elaine Munthe og May Britt Postholm (Ebok)

    Lærer i skolen 5–10

    Lærerarbeid og læringsmiljøPostholm, Haug, Munthe og Krumsvik (red.)
    Bokmål2021
    ISBN 9788202744762
    EbokAkademisk
    369,–
    Kjøp eller lei boken på allvit.no
  • Teaching and learning English av Christian Carlsen, Magne Dypedahl og Sarah Hoem Iversen (Heftet)look-inside

    Teaching and learning English

    Christian Carlsen, Magne Dypedahl og Sarah Hoem Iversen
    Engelsk2020
    ISBN 9788202671082
    HeftetAkademisk
    599,–
  • Lærer i skolen 5–10 av Peder Haug, Rune Johan Krumsvik, Elaine Munthe og May Britt Postholm (Heftet)look-inside

    Lærer i skolen 5–10

    Lærerarbeid og læringsmiljøPostholm, Haug, Munthe og Krumsvik (red.)
    Bokmål2019
    ISBN 9788202622015
    HeftetAkademisk
    539,–