
Thomas Eri
Thomas Eri er førsteamanuensis i pedagogikk ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning, OsloMet – storbyuniversitetet. Han har siden 2009 undervist og veiledet i pedagogiske emner på bachelor-, master- og ph.d.-nivå med spesiell interesse for kulturhistorisk virksomhetsteori, pedagogisk forsknings- og utviklingsarbeid, estetiske og utforskende læreprosesser og pedagogiske grunnlagsproblemer. Eri har bakgrunn som lærer i Oslo-skolen og har ledet og bidratt i flere små og store nasjonale og internasjonale forsknings- og utviklingsprosjekter i utdanningssektoren.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform

Kritisk danning i lærerutdanningen
Hanne Rinholm, Øivind Varkøy, Bendik Fredriksen og Mildrid H. A. Bjerke (red.)Bokmål2024
ISBN 9788202840709Open AccessAkademisk
ISBN 9788202840709Open AccessAkademisk

Kritisk danning i lærerutdanningen
Hanne Rinholm, Øivind Varkøy, Bendik Fredriksen og Mildrid H. A. Bjerke (red.)Bokmål2024
ISBN 9788202863784HeftetAkademisk
ISBN 9788202863784HeftetAkademisk
369,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.

Aksjonsforskning i Norge, volum 2
Grunnlagstenkning, forskerroller og bidrag til endring i ulike konteksterSigrid Gjøtterud, Hilde Hiim, Dag Husebø og Liv Helene Jensen (red.)Bokmål2020
ISBN 9788202652296Open AccessAkademisk
ISBN 9788202652296Open AccessAkademisk

Aksjonsforskning i Norge, volum 2
Grunnlagstenkning, forskerroller og bidrag til endring i ulike konteksterSigrid Gjøtterud, Hilde Hiim, Dag Husebø og Liv Helene Jensen (red.)Bokmål2020
ISBN 9788202710019HeftetAkademisk
ISBN 9788202710019HeftetAkademisk
519,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.