Ronny Scherer

Ronny Scherer

Ronny Scherer er professor ved Centre for Educational Measurement (CEMO), Universitetet i Oslo. Han forsker på kvantitative metoder og pedagogiske målinger. Som professor ved CEMO er Scherer spesielt opptatt av analyser av storskaladata, metaanalyser, psykometri og digital teknologi i skolen og i lærerutdanningen. Scherer har publisert nasjonalt og internasjonalt og er blant annet i prosjektgruppen til ICILS og i ekspertgruppen til PIAAC og TALIS.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Hva kan vi lære av TALIS 2018? av Julius Kristjan Björnsson (Heftet)

    Hva kan vi lære av TALIS 2018?

    Gode relasjoner som grunnlag for læringJulius Kristjan Björnsson (red.)
    Bokmål2021
    ISBN 9788202718800
    HeftetAkademisk
    259,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Hva kan vi lære av TALIS 2018? av Julius Kristjan Björnsson (Open Access)

    Hva kan vi lære av TALIS 2018?

    Gode relasjoner som grunnlag for læringJulius Kristjan Björnsson (red.)
    Bokmål2021
    ISBN 9788202708986
    Open AccessAkademisk