Ola Andres Erstad

Ola Andres Erstad

Ola A. Erstad er professor i pedagogikk ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo. Han har i en årrekke forsket på teknologibruk i norsk utdanning, spesielt med fokus på digital kompetanse og forholdet mellom formell og uformell læring. Gjennom ulike prosjekter, fra 2000 og frem til i dag, har han studert bruken av digital teknologi i og utenfor skolen, og deltatt i en rekke internasjonale nettverk om «digital literacies».

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • ICILS 2023: Digital kompetanse og algoritmisk tenkning hos norske niendeklassinger av Julius Kristjan Björnsson, Ola Andres Erstad, Greta Björk Gudmundsdottir, Ove Edvard Hatlevik og Anubha Rohatgi (Open Access)

    ICILS 2023: Digital kompetanse og algoritmisk tenkning hos norske niendeklassinger

    A. Rohatgi, O. E. Hatlevik, G. B. Gudmundsdottir, O. A. Erstad og J. K. Björnsson
    Bokmål2024
    ISBN 9788202856168
    Open AccessAkademisk
  • ICILS 2023: Digital kompetanse og algoritmisk tenkning hos norske niendeklassinger av Julius Kristjan Björnsson, Ola Andres Erstad, Greta Björk Gudmundsdottir, Ove Edvard Hatlevik og Anubha Rohatgi (Heftet)

    ICILS 2023: Digital kompetanse og algoritmisk tenkning hos norske niendeklassinger

    A. Rohatgi, O. E. Hatlevik, G. B. Gudmundsdottir, O. A. Erstad og J. K. Björnsson
    Bokmål2024
    ISBN 9788202856175
    HeftetAkademisk
    109,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.