Ola Andres Erstad
Ola A. Erstad er professor i pedagogikk ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo. Han har i en årrekke forsket på teknologibruk i norsk utdanning, spesielt med fokus på digital kompetanse og forholdet mellom formell og uformell læring. Gjennom ulike prosjekter, fra 2000 og frem til i dag, har han studert bruken av digital teknologi i og utenfor skolen, og deltatt i en rekke internasjonale nettverk om «digital literacies».
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
ICILS 2023: Digital kompetanse og algoritmisk tenkning hos norske niendeklassinger
A. Rohatgi, O. E. Hatlevik, G. B. Gudmundsdottir, O. A. Erstad og J. K. BjörnssonBokmål2024
ISBN 9788202856168Open AccessAkademisk
ISBN 9788202856168Open AccessAkademisk
ICILS 2023: Digital kompetanse og algoritmisk tenkning hos norske niendeklassinger
A. Rohatgi, O. E. Hatlevik, G. B. Gudmundsdottir, O. A. Erstad og J. K. BjörnssonBokmål2024
ISBN 9788202856175HeftetAkademisk
ISBN 9788202856175HeftetAkademisk
109,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.