Monica Viken

Monica Viken er førsteamanuensis og instituttleder ved Institutt for rettsvitenskap og styring ved Handelshøyskolen BI. Hennes doktoravhandling fra Copenhagen Business School omhandlet markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett. Hun har publisert en rekke juridiske artikler innen markedsføringsrett, kontraktsrett og immaterialrett.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Hvor din skatt er, vil også ditt hjerte være av Tore Bråthen, Eivind Furuseth og Anders Bernhard Mikelsen (Ebok)

    Hvor din skatt er, vil også ditt hjerte være

    Festskrift til Ole Gjems-Onstad - 70 årTore Bråthen, Eivind Furuseth og Anders Mikelsen (red.)
    Bokmål2021
    ISBN 9788202731519
    EbokAkademisk
    1 099,–
    Kjøp eller lei boken på allvit.no
  • Hvor din skatt er, vil også ditt hjerte være av Tore Bråthen, Eivind Furuseth og Anders Bernhard Mikelsen (Innbundet)look-inside

    Hvor din skatt er, vil også ditt hjerte være

    Festskrift til Ole Gjems-Onstad - 70 årTore Bråthen, Eivind Furuseth og Anders Mikelsen (red.)
    Bokmål2020
    ISBN 9788202675592
    InnbundetAkademisk
    1 649,–
  • Innholdsmarkedsføring av Jens Barland (Heftet)

    Innholdsmarkedsføring

    Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksisJens Barland (red.)
    Bokmål2019
    ISBN 9788202635787
    HeftetAkademisk
    339,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Innholdsmarkedsføring av Jens Barland (Open Access)

    Innholdsmarkedsføring

    Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksisJens Barland (red.)
    Bokmål2016
    ISBN 9788202530495
    Open AccessAkademisk