Mari-Ann Igland

Mari-Ann Igland

Mari-Ann Igland er professor emeritus i norskdidaktikk ved Institutt for lærerutdanning, NTNU, Trondheim. Hun har skrevet avhandling om pedagogisk tekstrespons og publisert en rekke arbeider om ulike emner knyttet til skriving og skriveopplæring, bl.a. elevtekstanalyse, literacy og skriftlig argumentasjon. For tida forsker hun på respons og andre literacy-praksiser i digitaliserte klasserom på ungdomstrinnet.

Titler i salg

Kategori

Format

Språk

  • Læring i et Vygotsky-perspektiv av Ann-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (Heftet)

    Læring i et Vygotsky-perspektiv

    Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)
    Flerspråklig2023Heftet
    398,–
    Les mer på cdu.no
  • Læring i et Vygotsky-perspektiv av Ann-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (Open Access)

    Læring i et Vygotsky-perspektiv

    Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)
    Flerspråklig2023Open Access
  • Skriving på norsk som andrespråk av Anne Golden og Elisabeth Selj (Ebok)

    Skriving på norsk som andrespråk

    Vurdering, opplæring og elevenes stemmerAnne Golden og Elisabeth Selj (red.)
    Bokmål2023Ebok
    379,–
    Les mer på cdu.no
    Kjøp eller lei boken på allvit.no
  • Skriving på norsk som andrespråk av Anne Golden og Elisabeth Selj (Heftet)look-inside

    Skriving på norsk som andrespråk

    Vurdering, opplæring og elevenes stemmerAnne Golden og Elisabeth Selj (red.)
    Bokmål2023Heftet
    529,–
    Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.