Mari-Ann Igland
Mari-Ann Igland er professor emeritus i norskdidaktikk ved Institutt for lærerutdanning, NTNU, Trondheim. Hun har skrevet avhandling om pedagogisk tekstrespons og publisert en rekke arbeider om ulike emner knyttet til skriving og skriveopplæring, bl.a. elevtekstanalyse, literacy og skriftlig argumentasjon. For tida forsker hun på respons og andre literacy-praksiser i digitaliserte klasserom på ungdomstrinnet.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
Læring i et Vygotsky-perspektiv
Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)Flerspråklig2023
ISBN 9788202811501HeftetAkademisk
ISBN 9788202811501HeftetAkademisk
419,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
Læring i et Vygotsky-perspektiv
Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)Flerspråklig2023
ISBN 9788202775223Open AccessAkademisk
ISBN 9788202775223Open AccessAkademisk
Skriving på norsk som andrespråk
Vurdering, opplæring og elevenes stemmerAnne Golden og Elisabeth Selj (red.)Bokmål2023
ISBN 9788202807801EbokAkademisk
ISBN 9788202807801EbokAkademisk
379,–
Kjøp eller lei boken på allvit.no
Skriving på norsk som andrespråk
Vurdering, opplæring og elevenes stemmerAnne Golden og Elisabeth Selj (red.)Bokmål2023
ISBN 9788202795382HeftetAkademisk
ISBN 9788202795382HeftetAkademisk
559,–