Jonas Karlsen Åstrøm

Jonas Karlsen Åstrøm

Jonas Karlsen Åstrøm er førsteamanuensis i markedsføring på institutt for markedsføring ved Høyskolen Kristiania, og er en del av forskergruppen Workplace inclusion and diversity. Han har undervisnings- og forskningserfaring innen blant annet markedsføring, merkevareledelse, markedskommunikasjon, opplevelsesøkonomi, salgspsykologi og påvirkning.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Merkebygging av Ingunn Elvekrok og Sarah Joy Lyons-Kokkin (Heftet)

    Merkebygging

    Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)
    Bokmål2025
    ISBN 9788202877378
    HeftetAkademisk
    369,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Merkebygging av Ingunn Elvekrok og Sarah Joy Lyons-Kokkin (Open Access)

    Merkebygging

    Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)
    Bokmål2025
    ISBN 9788202801212
    Open AccessAkademisk