
Jonas Karlsen Åstrøm
Jonas Karlsen Åstrøm er førsteamanuensis i markedsføring på institutt for markedsføring ved Høyskolen Kristiania, og er en del av forskergruppen Workplace inclusion and diversity. Han har undervisnings- og forskningserfaring innen blant annet markedsføring, merkevareledelse, markedskommunikasjon, opplevelsesøkonomi, salgspsykologi og påvirkning.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform

Merkebygging
Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)Bokmål2025
ISBN 9788202877378HeftetAkademisk
ISBN 9788202877378HeftetAkademisk
369,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.

Merkebygging
Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)Bokmål2025
ISBN 9788202801212Open AccessAkademisk
ISBN 9788202801212Open AccessAkademisk