Jens Barland
Last ned bildet© Jan T. Øverstad / Høgskolen i Gjøvik

Jens Barland

Dr. Jens Barland is an associate professor in the School of Communication, Leadership, and Marketing at Kristiania University College in Oslo, Norway. Barland is also currently Vice Chancellor at Kristiania University College. He holds a PhD in media innovations and has 20 years of experience within the media industry as a journalist, media manager, editor, editor-in-chief and CEO.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Strategic Communication – Contemporary Perspectives av Sharam Alghasi, Jens Barland, Jesper Falkheimer og Ester Conings Vanvik (Heftet)

    Strategic Communication – Contemporary Perspectives

    Sharam Alghasi, Ester C. Vanvik, Jens Barland and Jesper Falkheimer (Eds.)
    Bokmål2024
    ISBN 9788202832124
    HeftetAkademisk
    379,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Strategic Communication – Contemporary Perspectives av Sharam Alghasi, Jens Barland, Jesper Falkheimer og Ester Conings Vanvik (Open Access)

    Strategic Communication – Contemporary Perspectives

    Sharam Alghasi, Ester C. Vanvik, Jens Barland and Jesper Falkheimer (Eds.)
    Bokmål2024
    ISBN 9788202780999
    Open AccessAkademisk
  • Ledelse av mennesker i det nye arbeidslivet av Jarle Bastesen, Birthe Kåfjord Lange, Andreas N. Thon og Hans Erik Næss (Heftet)

    Ledelse av mennesker i det nye arbeidslivet

    Jarle Bastesen, Birthe Kåfjord Lange, Andreas N. Thon og Hans Erik Næss (red.)
    Bokmål2021
    ISBN 9788202702892
    HeftetAkademisk
    449,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Ledelse av mennesker i det nye arbeidslivet av Jarle Bastesen, Birthe Kåfjord Lange, Andreas N. Thon og Hans Erik Næss (Open Access)

    Ledelse av mennesker i det nye arbeidslivet

    Jarle Bastesen, Birthe Kåfjord Lange, Andreas N. Thon og Hans Erik Næss (red.)
    Bokmål2020
    ISBN 9788202693350
    Open AccessAkademisk
  • Innholdsmarkedsføring av Jens Barland (Heftet)

    Innholdsmarkedsføring

    Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksisJens Barland (red.)
    Bokmål2019
    ISBN 9788202635787
    HeftetAkademisk
    339,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Innholdsmarkedsføring av Jens Barland (Open Access)

    Innholdsmarkedsføring

    Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksisJens Barland (red.)
    Bokmål2016
    ISBN 9788202530495
    Open AccessAkademisk