Last ned bildet© Jan T. Øverstad / Høgskolen i Gjøvik
Jens Barland
Dr. Jens Barland is an associate professor in the School of Communication, Leadership, and Marketing at Kristiania University College in Oslo, Norway. Barland is also currently Vice Chancellor at Kristiania University College. He holds a PhD in media innovations and has 20 years of experience within the media industry as a journalist, media manager, editor, editor-in-chief and CEO.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
Strategic Communication – Contemporary Perspectives
Sharam Alghasi, Ester C. Vanvik, Jens Barland and Jesper Falkheimer (Eds.)Bokmål2024
ISBN 9788202832124HeftetAkademisk
ISBN 9788202832124HeftetAkademisk
379,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
Strategic Communication – Contemporary Perspectives
Sharam Alghasi, Ester C. Vanvik, Jens Barland and Jesper Falkheimer (Eds.)Bokmål2024
ISBN 9788202780999Open AccessAkademisk
ISBN 9788202780999Open AccessAkademisk
Ledelse av mennesker i det nye arbeidslivet
Jarle Bastesen, Birthe Kåfjord Lange, Andreas N. Thon og Hans Erik Næss (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202702892HeftetAkademisk
ISBN 9788202702892HeftetAkademisk
449,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
Ledelse av mennesker i det nye arbeidslivet
Jarle Bastesen, Birthe Kåfjord Lange, Andreas N. Thon og Hans Erik Næss (red.)Bokmål2020
ISBN 9788202693350Open AccessAkademisk
ISBN 9788202693350Open AccessAkademisk
Innholdsmarkedsføring
Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksisJens Barland (red.)Bokmål2019
ISBN 9788202635787HeftetAkademisk
ISBN 9788202635787HeftetAkademisk
339,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
Innholdsmarkedsføring
Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksisJens Barland (red.)Bokmål2016
ISBN 9788202530495Open AccessAkademisk
ISBN 9788202530495Open AccessAkademisk