Jørgen Sjaastad
Jørgen Sjaastad er førsteamanuensis i matematikkdidaktikk ved NLA Høgskolen og jobber i lærerutdanningen. Sjaastad har bakgrunn fra matematikk og realfagdidaktikk og har jobbet i flere år som utdanningsforsker i Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU). Blant hans forskningsfelter er bruk av teknologi i undervisning, utforskende undervisningsformer, samarbeidslæring og matematiske resonnementer. Sjaastad er på en særlig måte engasjert i begynneropplæring, og han underviser i emner knyttet til grunnskolelærerutdanning rettet mot 1. til 7. trinn.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
Samfunn og samhandling under press
Betydning for pedagogisk praksis og teoriGlenn-Egil Torgersen, Herner Sæverot og Linnéa Jermstad (red.)Bokmål2024
ISBN 9788202859060HeftetAkademisk
ISBN 9788202859060HeftetAkademisk
598,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
Samfunn og samhandling under press
Betydning for pedagogisk praksis og teoriGlenn-Egil Torgersen, Herner Sæverot og Linnéa Jermstad (red.)Bokmål2024
ISBN 9788202829407Open AccessAkademisk
ISBN 9788202829407Open AccessAkademisk