
Ingunn Elvekrok
Ingunn Elvekrok er professor i organisering, ledelse og innovasjon ved Høyskolen Kristiania, der hun for tiden leder institutt for markedsføring. Hun er utdannet siviløkonom med spesialisering i innovasjon og entreprenørskap fra Nord Universitet, har en lisensiatgrad i internasjonal business fra Universität Mannheim, en doktorgrad i strategi og ledelse fra Norges Handelshøyskole og dessuten en mastergrad i historie fra Universitetet i Oslo. Hun har omfattende og variert bakgrunn, herunder erfaring som næringsutvikler og veileder i offentlig sektor og markedssjef i privat virksomhet. Siden 2008 har hun vært aktiv i akademia, hvor hun har undervist, veiledet og forsket innen organisering, ledelse og innovasjon. Hun har publisert i anerkjente internasjonale tidsskrifter som Tourism Management, Journal of Travel Research og Regional Studies.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform

Merkebygging
Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)ISBN 9788202877378HeftetAkademisk

Merkebygging
Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)ISBN 9788202801212Open AccessAkademisk