Ingunn Elvekrok

Ingunn Elvekrok

Ingunn Elvekrok er professor i organisering, ledelse og innovasjon ved Høyskolen Kristiania, der hun for tiden leder institutt for markedsføring. Hun er utdannet siviløkonom med spesialisering i innovasjon og entrepre­nørskap fra Nord Universitet, har en lisensiatgrad i internasjonal business fra Universität Mannheim, en doktorgrad i strategi og ledelse fra Norges Handelshøyskole og dessuten en mastergrad i historie fra Universitetet i Oslo. Hun har omfattende og variert bakgrunn, herunder erfaring som næringsutvikler og veileder i offentlig sektor og markedssjef i privat virk­somhet. Siden 2008 har hun vært aktiv i akademia, hvor hun har under­vist, veiledet og forsket innen organisering, ledelse og innovasjon. Hun har publisert i anerkjente internasjonale tidsskrifter som Tourism Management, Journal of Travel Research og Regional Studies.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Merkebygging av Ingunn Elvekrok og Sarah Joy Lyons-Kokkin (Heftet)

    Merkebygging

    Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)
    Bokmål2025
    ISBN 9788202877378
    HeftetAkademisk
    369,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Merkebygging av Ingunn Elvekrok og Sarah Joy Lyons-Kokkin (Open Access)

    Merkebygging

    Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)
    Bokmål2025
    ISBN 9788202801212
    Open AccessAkademisk