Inger Throndsen
Inger Throndsen var nasjonal prosjektleder for TALIS 2018. Hun var ansatt som forsker ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Universitetet i Oslo, fram til høsten 2019. Throndsen har vært involvert i både nasjonale og internasjonale undersøkelser rettet mot skolesektoren. Hun var prosjektleder for ICILS 2013 (International Computer and Information Literacy Study) og ledet evalueringen av Utdanningsdirektoratets prosjekt «Bedre vurderingspraksis». Hun har mange års erfaring fra skolen og har arbeidet både som lærer, pedagogisk veileder og skoleleder.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
Hva kan vi lære av TALIS 2018?
Gode relasjoner som grunnlag for læringJulius Kristjan Björnsson (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202718800HeftetAkademisk
ISBN 9788202718800HeftetAkademisk
259,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
Hva kan vi lære av TALIS 2018?
Gode relasjoner som grunnlag for læringJulius Kristjan Björnsson (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202708986Open AccessAkademisk
ISBN 9788202708986Open AccessAkademisk