Inger Throndsen

Inger Throndsen

Inger Throndsen var nasjonal prosjektleder for TALIS 2018. Hun var ansatt som forsker ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Universitetet i Oslo, fram til høsten 2019. Throndsen har vært involvert i både nasjonale og internasjonale undersøkelser rettet mot skolesektoren. Hun var prosjektleder for ICILS 2013 (International Computer and Information Literacy Study) og ledet evalueringen av Utdanningsdirektoratets prosjekt «Bedre vurderingspraksis». Hun har mange års erfaring fra skolen og har arbeidet både som lærer, pedagogisk veileder og skoleleder.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Hva kan vi lære av TALIS 2018? av Julius Kristjan Björnsson (Heftet)

    Hva kan vi lære av TALIS 2018?

    Gode relasjoner som grunnlag for læringJulius Kristjan Björnsson (red.)
    Bokmål2021
    ISBN 9788202718800
    HeftetAkademisk
    259,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Hva kan vi lære av TALIS 2018? av Julius Kristjan Björnsson (Open Access)

    Hva kan vi lære av TALIS 2018?

    Gode relasjoner som grunnlag for læringJulius Kristjan Björnsson (red.)
    Bokmål2021
    ISBN 9788202708986
    Open AccessAkademisk