
Gry Agerup
Gry Agerup er høyskolelektor på institutt for markedsføring ved Høyskolen Kristiania. Hun har en mastergrad i markedsføring fra University of Westminster og en bachelorgrad i Business Management & Information Technology fra University of Maryland. Agerup har over 25 års erfaring fra internasjonale selskaper som Shell, Microsoft og Posten, hvor hun har arbeidet med utvikling og implementering av kundeprogrammer, lojalitetsstrategier og CRM-løsninger både i B2B- og B2C-markeder. Hun har også erfaring med produktlanseringer, markedsstrategier og digital kundekommunikasjon. Hennes forskningsinteresser omfatter relasjonsmarkedsføring, kundelojalitet og forbrukeratferd i dagligvarebransjen.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform

Merkebygging
Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)Bokmål2025
ISBN 9788202877378HeftetAkademisk
ISBN 9788202877378HeftetAkademisk
369,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.

Merkebygging
Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)Bokmål2025
ISBN 9788202801212Open AccessAkademisk
ISBN 9788202801212Open AccessAkademisk