Gila Hammer Furnes
Gila Hammer Furnes er førsteamanuensis ved NLA Høgskolen med doktorgrad i pedagogikk med tittelen Samhandling i skolen: Om muligheter og utfordringer i møte med det uforutsette. Hun har bred erfaring innen pedagogikk, digitalisering, barn med stort læringspotensial (gifted), ledelse og partnerskap i utdanningssektoren med søkelys på samhandlingsforhold og deres påvirkning på enkeltpersoner og organisasjoner. Som leder av forskergruppen Barn med stort og ekstraordinært læringspotensial arbeider Furnes for å fremme forståelsen av tilpasset opplæring for disse barna i utdanningssystemet. I tillegg er hun talsperson for Stiftelsen Barnevakten, hvor hun arbeider med barns rettigheter til ytringsfrihet og trygghet på nettet samt utvikling av deres digitale dømmekraft.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
Samfunn og samhandling under press
Betydning for pedagogisk praksis og teoriGlenn-Egil Torgersen, Herner Sæverot og Linnéa Jermstad (red.)ISBN 9788202859060HeftetAkademisk
Samfunn og samhandling under press
Betydning for pedagogisk praksis og teoriGlenn-Egil Torgersen, Herner Sæverot og Linnéa Jermstad (red.)ISBN 9788202829407Open AccessAkademisk
Interaction: 'Samhandling' Under Risk
A Step Ahead of the UnforeseenGlenn-Egil Torgersen (red.)ISBN 9788202636296HeftetAkademisk
Interaction: 'Samhandling' Under Risk
A Step Ahead of the UnforeseenGlenn-Egil Torgersen (red.)ISBN 9788202535025Open AccessAkademisk