Frank Lindberg

Frank Lindberg

Frank Lindberg, ph.d. er førsteamanuensis i markedsføring ved Handelshøgskolen i Bodø, Nord universitet. Han har hovedfag i markedsføring med forbrukerspørsmål fra Høgskolen i Buskerud og Vestfold (1990) og doktorgrad fra Copenhagen Business School (2001). Lindberg har tidligere innehatt stillinger som prodekanus og dekanus ved Handelshøgskolen i Bodø. Hans forskning er på området opplevelsesøkonomi, markedsføring og forbrukeropplevelser, særlig innenfor consumer culture theory. Han er tilknyttet det forskningsrådsfinansierte prosjektet «Opplevelser i Nord» gjennom delprosjektet «The ordinary and the extraordinary during tourist experiences».

Titler i salg

Område og fag

Språk/Målform

  • Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen av Øystein Jensen og Kåre Skallerud (Heftet)look-inside

    Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen

    Øystein Jensen og Kåre Skallerud (red.)
    Bokmål2015
    ISBN 9788202428945
    HeftetAkademisk
    729,–
  • Perspektiver på entreprenørskap av Arild Aspelund, Trygve Bjerkås, Odd Jarl Borch, Truls Erikson, Frode Fjelldal-Soelberg, Bjørn-Tore Flåten, Lene Foss, Øystein Hatteland, Jan Inge Jenssen, Lars Kolvereid, Daniel Leunbach, Frank Lindberg, Elisabet Ljunggren, Einar Lier Madsen, Øystein Moen, Einar Rasmussen, Kim Richter, Rotem Shneor, Roger Sørheim, Magne Mikal Våge og L. Øystein Widding (Heftet)

    Perspektiver på entreprenørskap

    Jan Inge Jenssen, Lars Kolvereid og Truls Erikson (red.)
    Bokmål2012
    ISBN 9788276349566
    HeftetAkademisk
    699,–