Frank Lindberg
Frank Lindberg, ph.d. er førsteamanuensis i markedsføring ved Handelshøgskolen i Bodø, Nord universitet. Han har hovedfag i markedsføring med forbrukerspørsmål fra Høgskolen i Buskerud og Vestfold (1990) og doktorgrad fra Copenhagen Business School (2001). Lindberg har tidligere innehatt stillinger som prodekanus og dekanus ved Handelshøgskolen i Bodø. Hans forskning er på området opplevelsesøkonomi, markedsføring og forbrukeropplevelser, særlig innenfor consumer culture theory. Han er tilknyttet det forskningsrådsfinansierte prosjektet «Opplevelser i Nord» gjennom delprosjektet «The ordinary and the extraordinary during tourist experiences».
Titler i salg
Område og fag
Språk/Målform
Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen
Øystein Jensen og Kåre Skallerud (red.)Bokmål2015
ISBN 9788202428945HeftetAkademisk
ISBN 9788202428945HeftetAkademisk
729,–
Perspektiver på entreprenørskap
Jan Inge Jenssen, Lars Kolvereid og Truls Erikson (red.)Bokmål2012
ISBN 9788276349566HeftetAkademisk
ISBN 9788276349566HeftetAkademisk
699,–