Elin Bolann

Elin Bolann

Elin Bolann er førsteamanuensis på institutt for markedsføring ved Høyskolen Kristiania. Hun har spisskompetanse innen merkevarebygging av destinasjoner. I tillegg til hennes tid i akademia har hun over 20 års erfaring som toppleder innen nasjonal og internasjonal turistsektor, hvorav 15 år som CEO i destinasjonsselskap på nasjonalt nivå (Norges turistkon­tor i USA), på regionalt nivå (Fjord Norge) og på lokalt nivå (Myrkdalen Fjellandsby).

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Merkebygging av Ingunn Elvekrok og Sarah Joy Lyons-Kokkin (Heftet)

    Merkebygging

    Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)
    Bokmål2025
    ISBN 9788202877378
    HeftetAkademisk
    369,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Merkebygging av Ingunn Elvekrok og Sarah Joy Lyons-Kokkin (Open Access)

    Merkebygging

    Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)
    Bokmål2025
    ISBN 9788202801212
    Open AccessAkademisk