
Elin Bolann
Elin Bolann er førsteamanuensis på institutt for markedsføring ved Høyskolen Kristiania. Hun har spisskompetanse innen merkevarebygging av destinasjoner. I tillegg til hennes tid i akademia har hun over 20 års erfaring som toppleder innen nasjonal og internasjonal turistsektor, hvorav 15 år som CEO i destinasjonsselskap på nasjonalt nivå (Norges turistkontor i USA), på regionalt nivå (Fjord Norge) og på lokalt nivå (Myrkdalen Fjellandsby).
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform

Merkebygging
Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)Bokmål2025
ISBN 9788202877378HeftetAkademisk
ISBN 9788202877378HeftetAkademisk
369,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.

Merkebygging
Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)Bokmål2025
ISBN 9788202801212Open AccessAkademisk
ISBN 9788202801212Open AccessAkademisk