Last ned bildet© Handelshøyskolen BI
Eirik Haus
Eirik Haus er høgskolelektor ved institutt for Markedsføring ved Handelshøyskolen BI. Han har en mastergrad i markedsføring fra Høgskolen i Buskerud, og har tidligere jobbet ved Høgskolen Kristiania og Høgskolen i Finnmark. Han foreleser i ulike fag tilknyttet markedsføring og metode, og har også i en kortere periode jobbet som senioranalytiker i Respons Analyse.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform
Arbeidsbok i Stata for Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag
Marit Oppen og Eirik HausBokmål2024
ISBN 9788202826659HeftetAkademisk
ISBN 9788202826659HeftetAkademisk
199,–
Arbeidsbok i Stata for Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag
Marit Oppen og Eirik HausBokmål2024
ISBN 9788202832230EbokAkademisk
ISBN 9788202832230EbokAkademisk
139,–
Kjøp eller lei boken på allvit.no
169,–
Kjøp eller lei boken på allvit.no
259,–
Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag
En introduksjonMarit Oppen, Bjørn Erik Mørk og Eirik HausBokmål2020
ISBN 9788202680213EbokAkademisk
ISBN 9788202680213EbokAkademisk
439,–
Kjøp eller lei boken på allvit.no
Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag
En introduksjonMarit Oppen, Bjørn Erik Mørk og Eirik HausBokmål2020
ISBN 9788202410803HeftetAkademisk
ISBN 9788202410803HeftetAkademisk
699,–