Eirik Haus
Last ned bildet© Handelshøyskolen BI

Eirik Haus

Eirik Haus er høgskolelektor ved institutt for Markedsføring ved Handelshøyskolen BI. Han har en mastergrad i markedsføring fra Høgskolen i Buskerud, og har tidligere jobbet ved Høgskolen Kristiania og Høgskolen i Finnmark. Han foreleser i ulike fag tilknyttet markedsføring og metode, og har også i en kortere periode jobbet som senioranalytiker i Respons Analyse.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Arbeidsbok i Stata for Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag av Eirik Haus og Marit Oppen (Heftet)look-inside

    Arbeidsbok i Stata for Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag

    Marit Oppen og Eirik Haus
    Bokmål2024
    ISBN 9788202826659
    HeftetAkademisk
    199,–
  • Arbeidsbok i Stata for Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag av Eirik Haus og Marit Oppen (Ebok)

    Arbeidsbok i Stata for Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag

    Marit Oppen og Eirik Haus
    Bokmål2024
    ISBN 9788202832230
    EbokAkademisk
    139,–
    Kjøp eller lei boken på allvit.no
  • Markedsføring på 1-2-3 av Eirik Haus og Lars E. Olsen (Ebok)

    Markedsføring på 1-2-3

    Lars E. Olsen og Eirik Haus
    Bokmål2022
    ISBN 9788202740597
    EbokAkademisk
    169,–
    Kjøp eller lei boken på allvit.no
  • Markedsføring på 1-2-3 av Eirik Haus og Lars E. Olsen (Heftet)look-inside

    Markedsføring på 1-2-3

    Eirik Haus og Lars E. Olsen
    Bokmål2022
    ISBN 9788202738433
    HeftetAkademisk
    259,–
  • Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag av Eirik Haus, Bjørn Erik Mørk og Marit Oppen (Ebok)

    Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag

    En introduksjonMarit Oppen, Bjørn Erik Mørk og Eirik Haus
    Bokmål2020
    ISBN 9788202680213
    EbokAkademisk
    439,–
    Kjøp eller lei boken på allvit.no
  • Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag av Eirik Haus, Bjørn Erik Mørk og Marit Oppen (Heftet)look-inside

    Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag

    En introduksjonMarit Oppen, Bjørn Erik Mørk og Eirik Haus
    Bokmål2020
    ISBN 9788202410803
    HeftetAkademisk
    699,–