
Christian Brandmo
Christian Brandmo er professor ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo. Hans forskningsinteresser er knyttet til motivasjon og læreprosesser hos ulike grupper og inkluderer forskning på elever, studenter, lærere og skoleledere. Han har publisert kapitler i en rekke norske fagbøker, blant annet om elevers lesemotivasjon, læreres jobbmotivasjon og ledelsesmodeller i skolen.
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform

Pedagogikk
- en grunnbokJanicke Heldal og Line Wittek (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202732585EbokAkademisk
ISBN 9788202732585EbokAkademisk
399,–
Kjøp eller lei boken på allvit.no

Leseforståelse i skolen
Utfordringer og muligheterVibeke Grøver og Ivar Bråten (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202726355EbokAkademisk
ISBN 9788202726355EbokAkademisk
329,–
Kjøp eller lei boken på allvit.no

Når læring er det viktigste
Undervisning i høyere utdanningHelge I. Strømsø, Kirsten Hofgaard Lycke og Per Lauvås (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202728168EbokAkademisk
ISBN 9788202728168EbokAkademisk
359,–
Kjøp eller lei boken på allvit.no

Pedagogikk
- en grunnbokJanicke Heldal og Line Wittek (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202710248HeftetAkademisk
ISBN 9788202710248HeftetAkademisk
629,–

Leseforståelse i skolen
Utfordringer og muligheterVibeke Grøver og Ivar Bråten (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202650063HeftetAkademisk
ISBN 9788202650063HeftetAkademisk
499,–

Hva kan vi lære av TALIS 2018?
Gode relasjoner som grunnlag for læringJulius Kristjan Björnsson (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202718800HeftetAkademisk
ISBN 9788202718800HeftetAkademisk
259,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.

Hva kan vi lære av TALIS 2018?
Gode relasjoner som grunnlag for læringJulius Kristjan Björnsson (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202708986Open AccessAkademisk
ISBN 9788202708986Open AccessAkademisk

Når læring er det viktigste
Undervisning i høyere utdanningHelge I. Strømsø, Kirsten Hofgaard Lycke og Per Lauvås (red.)Bokmål2016
ISBN 9788202527280HeftetAkademisk
ISBN 9788202527280HeftetAkademisk
589,–