Christian Brandmo
Christian Brandmo er professor ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo. Hans forskningsinteresser er knyttet til motivasjon og læreprosesser hos ulike grupper og inkluderer forskning på elever, studenter, lærere og skoleledere. Han har publisert kapitler i en rekke norske fagbøker, blant annet om elevers lesemotivasjon, læreres jobbmotivasjon og ledelsesmodeller i skolen.
Titler i salg
Kategori
Format
Språk
Når læring er det viktigste
Undervisning i høyere utdanningHelge I. Strømsø, Kirsten Hofgaard Lycke og Per Lauvås (red.)Bokmål2021Ebok
599,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Leseforståelse i skolen
Utfordringer og muligheterVibeke Grøver og Ivar Bråten (red.)Bokmål2021Heftet
479,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Hva kan vi lære av TALIS 2018?
Gode relasjoner som grunnlag for læringJulius Kristjan Björnsson (red.)Bokmål2021Heftet
259,–
Les mer på cdu.no
Hva kan vi lære av TALIS 2018?
Gode relasjoner som grunnlag for læringJulius Kristjan Björnsson (red.)Bokmål2021Open Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no
Når læring er det viktigste
Undervisning i høyere utdanningHelge I. Strømsø, Kirsten Hofgaard Lycke og Per Lauvås (red.)Bokmål2016Heftet
559,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.