
Anita E. Tobiassen
Anita E. Tobiassen er førsteamanuensis ved Handelshøyskolen OsloMet og er del av faggruppen for strategi, innovasjon og markedsføring. Tobiassen er utdannet dr.oecon. innen strategi og ledelse fra Norges Handelshøyskole (NHH). Tobiassen har undervisningserfaring fra strategi, internasjonal strategi og markedsføring og entreprenørskap. Tobiassen har forsket og publisert artikler blant annet innen entreprenørskap, globale oppstartsbedrifter og små og mellomstore bedrifter (SMB).
Titler i salg
Område og fag
Type
Språk/Målform

Merkebygging
Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)Bokmål2025
ISBN 9788202877378HeftetAkademisk
ISBN 9788202877378HeftetAkademisk
369,–
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.

Merkebygging
Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)Bokmål2025
ISBN 9788202801212Open AccessAkademisk
ISBN 9788202801212Open AccessAkademisk