Anita E. Tobiassen

Anita E. Tobiassen

Anita E. Tobiassen er førsteamanuensis ved Handelshøyskolen OsloMet og er del av faggruppen for strategi, innovasjon og markedsføring. Tobiassen er utdannet dr.oecon. innen strategi og ledelse fra Norges Handelshøyskole (NHH). Tobiassen har undervisningserfaring fra strategi, internasjonal strategi og markedsføring og entreprenørskap. Tobiassen har forsket og publisert artikler blant annet innen entreprenørskap, globale oppstartsbedrifter og små og mellomstore bedrifter (SMB).

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Merkebygging av Ingunn Elvekrok og Sarah Joy Lyons-Kokkin (Heftet)

    Merkebygging

    Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)
    Bokmål2025
    ISBN 9788202877378
    HeftetAkademisk
    369,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Merkebygging av Ingunn Elvekrok og Sarah Joy Lyons-Kokkin (Open Access)

    Merkebygging

    Utvikling, involvering og strategierSarah Joy Lyons-Kokkin og Ingunn Elvekrok (red.)
    Bokmål2025
    ISBN 9788202801212
    Open AccessAkademisk