Markedsføring
Alle produkter fra kategori Markedsføring
Type
Språk/Målform
Personvern og GDPR i praksis
Eva Jarbekk og Simen SommerfeldtBokmål2024
ISBN 9788202725969HeftetAkademisk489,–Arbeidsbok i Stata for Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag
Marit Oppen og Eirik HausBokmål2024
ISBN 9788202826659HeftetAkademisk199,–Arbeidsbok i Stata for Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag
Marit Oppen og Eirik HausBokmål2024
ISBN 9788202832230EbokAkademisk139,–Kjøp eller lei boken på allvit.no- 199,–
- 139,–Kjøp eller lei boken på allvit.no
Design thinking på norsk
Håvar Brattli, Niels Frederik Garmann-Johnsen og Alexander UtneBokmål2023
ISBN 9788202799830EbokAkademisk229,–Kjøp eller lei boken på allvit.noDesign thinking på norsk
Håvar Brattli, Niels Frederik Garmann-Johnsen og Alexander UtneBokmål2023
ISBN 9788202782559HeftetAkademisk319,–- 209,–Kjøp eller lei boken på allvit.no
- 169,–Kjøp eller lei boken på allvit.no
- 259,–
- 309,–
Hva er en bedrift?
En introduksjon til bedriftsøkonomiske sammenhengerStig AuneBokmål2022
ISBN 9788202707439EbokAkademisk279,–Kjøp eller lei boken på allvit.noHva er en bedrift?
En introduksjon til bedriftsøkonomiske sammenhengerStig Aleksander AuneBokmål2022
ISBN 9788202693916HeftetAkademisk399,–- 329,–Kjøp eller lei boken på allvit.no
Økonomisk kriminalitet
Ledelse og samfunnsansvarPetter GottschalkBokmål2021
ISBN 9788202730031EbokAkademisk439,–Kjøp eller lei boken på allvit.noStrategisk gransking
Mistanke om økonomisk kriminalitetPetter GottschalkBokmål2021
ISBN 9788202629922EbokAkademisk479,–Kjøp eller lei boken på allvit.noÅ studere økonomi og administrasjon
Et kunnskapspuslespillTrude Høgvold Olsen og Elsa Solstad (red.)Bokmål2021
ISBN 9788202634001EbokAkademisk349,–Kjøp eller lei boken på allvit.noIntroduksjon til tjenestedesign
Adeline Hvidsten, Ranvir Rai, Stephanie Helland og Theodor HenriksenBokmål2021
ISBN 9788202708276EbokAkademisk239,–Kjøp eller lei boken på allvit.noIntroduksjon til tjenestedesign
Adeline Hvidsten, Ranvir Rai, Stephanie Helland og Theodor HenriksenBokmål2021
ISBN 9788202708269HeftetAkademisk359,–- 509,–
- 229,–
Metode, dataanalyse og innsikt
Ragnhild Silkoset, Ulf Henning Olsson og Geir GripsrudBokmål2021
ISBN 9788202690649HeftetAkademisk809,–Forhandling og påvirkning
Oppgavesamling med teori og løsningsforslagOlav Johansen, Katusha Otter Nilsen og Hanne StavelieBokmål2021
ISBN 9788202706197HeftetAkademisk349,–- 439,–
- 299,–Kjøp eller lei boken på allvit.no
En fugl i hånden og andre verktøy for innovasjon og entreprenørskap
Sarah Joy LyonsBokmål2020
ISBN 9788202644734HeftetAkademisk399,–En fugl i hånden og andre verktøy for innovasjon og entreprenørskap
Sarah Joy LyonsBokmål2020
ISBN 9788202686802EbokAkademisk249,–Kjøp eller lei boken på allvit.noForbrukersosiologi
Makt, tegn og mening i forbrukersamfunnetGerhard Emil Schjelderup og Morten William Knudsen (red.)Bokmål2020
ISBN 9788202683702EbokAkademisk559,–Kjøp eller lei boken på allvit.noKvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag
En introduksjonMarit Oppen, Bjørn Erik Mørk og Eirik HausBokmål2020
ISBN 9788202680213EbokAkademisk439,–Kjøp eller lei boken på allvit.noSkrivekoden
Ti nøkler til en god og effektiv tekstAudun FarbrotBokmål2020
ISBN 9788202676506EbokAkademisk259,–Kjøp eller lei boken på allvit.noBedre PR og kommunikasjon - en praktisk håndbok
Øystein Pedersen Dahlen og Thor Erik SkarpenBokmål2020
ISBN 9788202630485EbokAkademisk289,–Kjøp eller lei boken på allvit.noMot bedre vitende i norsk matsektor
Ivar Pettersen og Frode Steen (red.)Bokmål2020
ISBN 9788202669751Open AccessAkademiskKvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag
En introduksjonMarit Oppen, Bjørn Erik Mørk og Eirik HausBokmål2020
ISBN 9788202410803HeftetAkademisk699,–Merkevareledelse
Bendik M. Samuelsen, Adrian Peretz og Lars E. OlsenBokmål2019
ISBN 9788202609207FleksibindAkademisk999,–Innholdsmarkedsføring
Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksisJens Barland (red.)Bokmål2019
ISBN 9788202635787HeftetAkademisk339,–Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.Skrivekoden
Ti nøkler til en god og effektiv tekstAudun FarbrotBokmål2019
ISBN 9788202635374HeftetAkademisk429,–Bedre PR og kommunikasjon - en praktisk håndbok
Øystein Pedersen Dahlen og Thor Erik SkarpenBokmål2018
ISBN 9788202555313HeftetAkademisk489,–Design og strategi
Prosesser og metoder for strategisk utvikling av designWanda GrimsgaardBokmål2018
ISBN 9788202490553HeftetAkademisk859,–- 509,–
Strategisk gransking
Mistanke om økonomisk kriminalitetPetter GottschalkBokmål2018
ISBN 9788202583521HeftetAkademisk759,–
Viser 1 - 40 av 58